het grootste kennisfestival VAN NEDERLAND

16 juni 2022

13.00 - 21.00 uur

Deventer

75 sprekers | 5 ARTIESTEN | 12 podia | Food & drinks

FAQ

Hoe krijg je toegang?

  • Log allereerst in op de website Home – Het Grootste Kennisfestival van Nederland.
  • Dat kan recht bovenaan op de website via het submenu onder ‘ACCOUNT’
  • De inloggegevens heb je via de mail van ons ontvangen (LET OP: gebruik de oorspronkelijke mail waarmee je je hebt aangemeld).

Als je al een account hebt doordat je al een keer hebt deelgenomen aan een kennisfestival of bijvoorbeeld online masterclasses volgt dan gebruik je die inloggegevens

    • Je gebruikt voor het inloggen hetzelfde e-mailadres waarmee je je ook een ticket hebt gekocht.
    • Ben je je wachtwoord vergeten? Maakt dan even een nieuwe aan door te klikken op ‘Je wachtwoord is verloren?’ onder de login knop.

Als het goed is heb je van ons per post een parkeerkaart ontvangen (als je deze had aangevraagd) samen met de munten en andere info. Dit is een parkeerkaart voor Q-parc garage de BoreelBoreelplein 45. Hoe werkt het: als je binnenrijdt dan vraagt je een inrijkaart op bij de ingang en bij het uitrijden voer je dan bij de slagboom eerst de inrijkaart in en daarna de uitrijkaart die je van ons hebt ontvangen.

 

Mocht je je munten, lunchvoucher en P-ticket niet per post hebben ontvangen? Het kan nog onderweg zijn. Wel goed om te weten. Het postpakketje ontvang je alleen als je ook je programma had gereserveerd en de laatste infomodule (met je postadres) had ingevuld. Is dat niet gelukt, jammer natuurlijk maar geen nood. Doet dat nog wel even om je programma te reserveren zodat je wel een ticket hebt voor de sessies waar je bij wilt zijn . Munten etc. kun je dan de dag zelf halen bij de infobalie.

Ja dat kan, de tickets zijn niet naam gebonden en mag je doorgeven aan een ander. Geef ons dan even naam en het e-mailadres van diegene door. Want deelnemers moeten hun plek per sessie reserveren.

Vanaf vier weken voor aanvang ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd. Dan zijn we op basis van de aanmeldingen alle verplichtingen definitief aangegaan en kunnen we dat niet meer wijzigen.

De tickets zijn niet naamsgebonden; dus je kan die wel altijd aan iemand anders geven als je zelf niet kunt.

En mocht dat ook niet lukken dan sturen we je een toegangscode, zodat je op de dag zelf in ieder geval de livestream kan volgen en achteraf alle opnames die we maken kan bekijken.

En je krijgt ook nog eens een extra toegangscode voor de livestream die je als cadeau kan geven aan een collega, relatie of vriend(in).

En als laatste kan je als je het leuk vindt als compensatie kosteloos een online masterclass naar keuze uitzoeken om te bekijken. Zie hier het aanbod.

Laat ons dus in ieder geval even weten als je niet komt!

We hebben een nieuwe opzet gekozen waarmee we voldoen aan de op dit moment (8 juni 2020)  geldende richtlijnen, adviezen en maatregelen, die door het RIVM zijn vastgesteld en het ‘spoorboekje: Stap voor Stap zoals dat in mei 2020 is gepresenteerd. Op basis hiervan hebben we een compleet protocol opgesteld met uitwerkingen op hoe we omgaan met de volgende onderwerpen.

  • Algemene Richtlijnen
  • Aanvullende richtlijnen waar we ons aan houden:
  • Registratie & informatie vooraf
  • Registratie & informatie op locatie
  • Locaties (signing, hygiëne, capaciteit etc)
  • Veilige bereiding & uitgifte Food en drinks
  • Verkeer tussen Locaties (openbare ruimte)

Dit waren de uitgangspunten voor de nieuwe opzet:

  • We organiseren zo’n 10 plekken in de stad lezingen rondom Innovatief Organiseren (30-100 mensen.
  • Al deze plekken worden zo ingericht dat we voldoen aan alle richtlijnen.
  • We huren locaties en organiseren eten en drinken met de ondernemers in dit gebied zodat we ook hen kunnen ondersteunen met wat extra omzet.
  • We kiezen voor deze (relatief rustigere plek) in de stad zodat we de drukke winkelstraten en de Brink zo weinig mogelijk extra belasten en zoeken juist de ruimte van de pleinen op zodat ook bij verplaatsingen de 1,5 meter goed kan worden gehandhaafd.
  • Geen plenaire bijeenkomsten of gezamenlijke entree zodat er geen ophopingen van mensen zijn.
  • Deelnemers krijgen van tevoren per post info, persoonlijk programma, toegangsbandjes etc toegezonden.
  • Deelnemers melden zich van te voren voor een bijeenkomst aan zodat de toegang en aantallen mensen per locatie gecontroleerd en veilig is.

Kom dan niet naar Het Festival. Helaas. Hopelijk heb je een collega of een relatie die je blij kunt maken met het ticket.

Stuur ons dan wel even het e-mailadres van degene die dan het ticket heeft zodat wij hen kunnen informeren over de laatste stand van zaken en we alle relevante info kunnen sturen.

Hopelijk begrijp je dat we vlak van te voren je aanmelding niet meer kunnen annuleren. 

We sturen je wel graag een toegangscode, zodat je op de dag zelf in ieder geval de livestream kan volgen en achteraf alle opnames kan bekijken. En je krijgt ook nog eens een extra toegangscode die je als cadeau kan geven aan een collega, relatie of vriend(in).

En daarnaast kan je dan als je het leuk vindt als compensatie ook nog kosteloos een online masterclass naar keuze uitzoeken om te bekijken. Zie hier het aanbod.

Laat ons dus in ieder geval even weten als je niet komt!

Je kan hier ook nog even een check doen https://www.horeca.com/nl/corona

Iedereen die een ticket koopt ontvangt dit keer een lunchpakket plus muntjes te besteden bij de horeca die meedoet. En mocht je ’s avonds willen blijven eten, dan kan dat natuurlijk goed in de Deventer binnenstad (wel voor eigen kosten, maar er is genoeg keuze).

Dit kan door een mail te sturen naar melanie@hetgrootstekennisfestival.nl

Als je de namen van de deelnemers nu nog niet weet kan je gewoon steeds de naam en e-mail van de contactpersoon invullen en de deelnemersvelden. De tickets zijn namelijk niet op naam. De tickets worden dan uiteindelijk verstuurd naar deze contactpersoon en die kan deze doorsturen naar de uiteindelijke deelnemers.

Partners