Klantreizen gemeenten

Van horror naar hoera

Over hoe je klantreizen kunt inzetten voor verbeterde gemeentelijke dienstverlening.

Je kent de verhalen vast wel: vier maanden wachten tot de vergunning voor het kappen van een boom binnen is. Of de onmogelijkheid van het ophalen van een nieuw paspoort, omdat de balie de gemeente alleen op de meest rare tijden open is. Hoe maak je van een horror-ervaring een hoera-ervaring?

In deze workshops maken deelnemers kennis met klantreizen. Een klantreis is de reis langs organisaties die een klant aflegt als hij een persoonlijk doel wil bereiken. Door met de klant in gesprek te gaan en dit in kaart te brengen, weet je hoe de klant de dienstverlening ervaart. Dat is in de methode klantreizen de manier om kansen voor verbetering op te sporen. Op deze manier borg je dat verbeteringen in dienstverlening aansluiten bij wat de klant wil.

In deze workshop ga je op interactieve wijze zelf oefenen met het maken van een klantreis.

Wil je er graag bij zijn? Koop dan hier je ticket als individu of als groep.

Koop Tickets

Partners

Aftermovie Kennisfestivalweek

Word partner van Het Grootste Kennisfestival 2024 in Deventer

Naam

Interesse in een Eigen kennisfestival?

Neem contact op