Danny Oosterveer

Meer succes met data-bedreven marketing!

Je kunt bijna geen event bezoeken of krant lezen of er wordt wel wat gezegd over data en big data. Maar dat blijft vaak heel vaag. Het gaat vaak over hoeveelheden gegevens. Maar wat kan ik er nu concreet mee? Organisaties doen vandaag de dag nauwelijks iets met hun data. Nochtans kun je met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen nemen voor je marketing en communicatie. Danny Oosterveer legt aan de hand van veel voorbeelden uit hoe dat in elkaar zit.

 

Danny Oosterveer is data-bedreven marketeer. Dat doet hij o.a. bij Burgers’ Zoo, waar hij uitkijkt op de pinguïns. Hij werkt ook als zelfstandig adviseur voor andere organisatie en is auteur van het boek “Data-bedreven Marketing”, uitgegeven door Noordhoff. Daarnaast is hij ook actief als spreker en als docent. In het verleden was Danny werkzaam bij Marketingfacts.

Wil je er graag bij zijn? Koop dan hier je ticket als individu of als groep.

Koop Tickets

Partners

Aftermovie Kennisfestivalweek

Word partner van Het Grootste Kennisfestival 2024 in Deventer

Naam

Interesse in een Eigen kennisfestival?

Neem contact op