Online

Masterclasses

Kloteklanten 3.0

Egbert Jan van Bel

Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
60,-
Begin
This masterclass is currently closed

Kijk wanneer je wil

Goed om te weten dat je zelf kan kiezen wanneer je de online masterclass volgt. Je kan het vergelijken met een Netflix-serie. Je kiest zelf wanneer je de verschillende modules van de masterclass volgt, direct achter elkaar of verspreid over verschillende dagen. We hebben de masterclass namelijk van te voren opgenomen in een opname studio.
Leer van de winnaars! Egbert Jan van Bel geeft in deze online masterclass in 4 modules antwoord op de vraag ‘Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (…voor mijn klanten)? Egbert Jan van Bel interviewde vijf ware klantgerichte managers, om te leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie? In praktische lessen met vragen tussendoor weet je na het volgen ervan hoe je winst behaalt met klantvriendelijkheid.  

Over de spreker(s)

Egbert Jan van Bel is echt een topspreker vanuit zijn ervaring als onderzoeker maar ook ondernemer. Hij is mede-oprichter van en docent bij Beeckestijn Business School en bovendien hoofdredacteur bij CustomerTalk. Egbert Jan doet al jaren onderzoek naar klantgedrag, klantvriendelijke organisaties en nieuwe businessmodellen. Hij deelt zijn ervaringen in deze masterclass vanuit zowel de praktijk als vanuit onderzoek Hij schrijft en deelt veel. In boeken, artikelen en nu dus ook in deze Online Masterclass.
4 Modules
€ 60

Module 1: Waarom gaat het zo vaak mis?

Module 2: De evolutie van de klant

Module 3: Klantgerichte strategie en tactiek

Module 4: De volgende stap